Chins og bacon

Denne sommeren går inn i historien som en sommer med verdens beste venninnegjeng, jobbsøking, skriverier, vin og dansing. Nå nærmer høsten seg (på lufta kjennes det som den allerede er her) og kropp og hode skriker om annen aktivitet enn fjell-, skogs-, og danseturer.

Som jeg nettopp understreket til roomie Randi: man kan ikke bare crawle rundt i vin og gamle flammer, man må trene litt også. Og spise bacon! Jeg har tidligere delt programmet mitt for trening av underkropp, og deler herved program for overkropp. Les gjerne innlegg om kroppspress, sommer- og bikinikropp, selvbilde og hva som motiverer meg til å trene her og her.

Program:

Chins, nøytral: 5x5. Jeg kjører fortsatt med strikk under bena men har som mål å kjøre noen få uten ganske snart!

Push ups: 5x10. Begynte med 5xmax og er sykt fornøyd med å få til 5x10 så kjapt.

Roing (sittende): 4x8 (33 kg)

Sidehev: 4x12 (4 kg)

Omvendt flies med strikk: 4x12

Trx pike: 4 sett (max)

 Anbefaler å søke opp øvelser du er usikker på, det ligger utallige demo-videoer på den store verdensveven!

 

 Nå skal jeg gafle i meg hjemmelaget bacon, egg, leverpostei, hjemmelagde pickles og tomat.


#trening #helse #treningstips #kropp #SK2015

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

hits