hits

Chins og bacon

Denne sommeren gr inn i historien som en sommer med verdens beste venninnegjeng, jobbsking, skriverier, vin og dansing. N nrmer hsten seg (p lufta kjennes det som den allerede er her) og kropp og hode skriker om annen aktivitet enn fjell-, skogs-, og danseturer.

Som jeg nettopp understreket til roomie Randi: man kan ikke bare crawle rundt i vin og gamle flammer, man m trene litt ogs. Og spise bacon! Jeg har tidligere delt programmet mitt for trening av underkropp, og deler herved program for overkropp. Les gjerne innlegg om kroppspress, sommer- og bikinikropp, selvbilde og hva som motiverer meg til trene her og her.

Program:

Chins, nytral: 5x5. Jeg kjrer fortsatt med strikk under bena men har som ml kjre noen f uten ganske snart!

Push ups: 5x10. Begynte med 5xmax og er sykt fornyd med f til 5x10 s kjapt.

Roing (sittende): 4x8 (33 kg)

Sidehev: 4x12 (4 kg)

Omvendt flies med strikk: 4x12

Trx pike: 4 sett (max)

Anbefaler ske opp velser du er usikker p, det ligger utallige demo-videoer p den store verdensveven!

N skal jeg gafle i meg hjemmelaget bacon, egg, leverpostei, hjemmelagde pickles og tomat.


#trening #helse #treningstips #kropp #SK2015

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Flg @liwro p Instagram

Abonner via epost

Oppgi din e-postadresse og f varsling hver gang jeg legger ut en ny bloggpost!